«فرهاد مجیدی» برای دیدار استقلال مقابل پرسپولیس بازمی گردد !

استقلالی ها در تلاشند از طریق فرزاد مجیدی و همچنین یکی از دوستان نزدیک فرهاد، شرایط حضور مجیدی را در ورزشگاه آزادی فراهم کنند.

«فرهاد مجیدی» برای دیدار استقلال مقابل پرسپولیس بازمی گردد !

گرچه استقلالی ها دیگر هرگز نخواهند توانست از فرهاد مجیدی، کاپیتان اسطوره ای خودشان در داربی ها استفاده کنند و دیگر شاهد گلزنی های فرهاد در داربی نخواهیم بود، اما شنیدیم استقلالی ها در تلاشند تا یکبار دیگر در داربی از فرهاد مجیدی استفاده کنند! البته این بار نه به عنوان بازیکن که قطعا چنین چیزی میسر نخواهد بود. بلکه به عنوان یک تماشاگر و هوادار ویژه.

استقلالی ها در تلاشند تا پای فرهاد مجیدی را به عنوان یک تماشاگر ویژه به ورزشگاه آزادی باز کرده تا با حضور او در این داربی، تماشاگران استقلال بیشتر به وجد آمده و بیشتر از انتظار تیمشان را مورد تشویق و حمایت قرار دهند. البته استقلالی ها هنوز نمی دانند که فرهاد مجیدی در روز بازی در ایران خواهد بود یا خیر، اما در تلاشند تا از طریق برادرش فرزاد و همچنین یکی دوستان نزدیک او، شرایط حضور فرهاد در ورزشگاه را پدید آورند.

شبکه ایران



Instagram

نظرات شما عزیزان:

مهکامه74
ساعت20:23---28 آذر 1393
فرهادم آخ اگه میشد توی بازی میکردی جیگررررررررررررررررررررررررررر رررررررررررررم.

امید
ساعت2:08---30 آبان 1393
با بودن اون برنده ایم

mohammad
ساعت13:50---24 بهمن 1392
hi.

عسل
ساعت22:32---27 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: فرهاد مجیدی,فرهاد,مجیدی,استقلال,استقلالی,استقلالیها,آبی,آبی ها, آبی دلان, آبیته,ذربیِ,پرسپولیس,آبی استقلالی, وب سایت رسمی فرهاد مجیدی, ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.